Technikum nr 2

Kierunki kształcenia w roku szk. 2018/2019:
Technik żywienia i usług gastronomicznych - dietetyka, Technik organizacji reklamy - fotografia cyfrowa, Technik usług fryzjerskich - wizaż, Technik budownictwa - klasa patronacka firmy Budomur

Branżowa Szkoła I stopnia nr 2

Kierunki kształcenia w roku szk.  2018/2019: Fryzjer, Mechanik pojazdów samochodowych,Blacharz samochodowy, Monter sieci instalacji i urządzeń sanitarnych, Piekarz, Sprzedawca, Lakiernik, Elektryk, Murarz-tynkarz, Stolarz, Mechanik - operator pojazdów i maszyn rolniczych, Kucharz - barman (n...

  • Technikum nr 2

  • Branżowa Szkoła I stopnia nr 2

Gościnny Mardom

28 maja 2014 r. uczniowie z Zespołu Szkół im. B. Prusa w Pułtusku, uczący się w zawodzie technik organizacji reklamy, wybrali się wraz z nauczycielkami Hanną Kowalską i Jolantą Piasecką na wycieczkę zawodoznawczą do firmy Mardom.

Chyba nikt z nas się nie spodziewał, że firma Mardom jest tak bardzo rozwiniętym przedsiębiorstwem, zatrudniającym ponad 550 pracowników, liczącym się na rynku światowym, pracującym wg europejskich standardów. Piękne biurowce, profesjonalne linie produkcyjne, wykwalifikowana kadra, współpraca z sieciami Leroy Merlin, Castorama, Praktiker, Obi i Nomi – to wszystko robi ogromne wrażenie. Mardom to największy odbiorca drewna na Mazowszu, przetwarzający 100% odpadów. Z linii produkcyjnej schodzi miesięcznie ok. 20 tys. mebli, 35-40 tys. rolet, 31 tys. szt. karniszy metalowych, 23 tys. metrów karniszy drewnianych. Imponujące dane wskazujące na ogrom pracy, a mimo to pracownicy Mardomu znaleźli czas dla uczniów Zespołu Szkół im. B. Prusa.

Lekcję z szeroko rozumianego marketingu i projektowania kampanii reklamowych przeprowadziły przemiłe specjalistki z działów: marketingu, sprzedaży i rozwoju produktu, Panie: Katarzyna Skura, Renata Wójcik, Wioletta Wylon i Agata Łaszczych. Dzięki długoletniemu doświadczeniu i ogromnej gościnności specjalistek pracujących w Mardomie, pierwszoklasiści z Prusa poszerzyli swoją wiedzę w zakresie wybranego przez siebie kierunku kształcenia. Uczniowie poznali narzędzia marketingowe oraz sposoby wywołania u konsumenta potrzeby posiadania poszczególnych produktów czy usług. Dowiedzieli się co zrobić, żeby pozyskać i utrzymać klienta. Zostali zapoznani z rolą reklamy i promocji produktu, z wyglądem etykiety produktu, katalogu czy ulotek reklamowych.

Po spotkaniu teoretycznym przyszedł czas na zwiedzenie imperium Państwa Walaszek. Uczniowie obejrzeli tartak i linię produkcyjną drewna. Po zakładzie oprowadzał nas mistrz suszarni p. Adam Kępczyński - człowiek wszechstronnie uzdolniony i ogromnie zaangażowany w swoją pracę.

Po dziale produkcji rolet oprowadziła uczniów p. Dorota Zając. Osoba równie sympatyczna jak wszyscy poznani tego dnia pracownicy Mardomu.

Miło nam bardzo, że dzięki uprzejmości właścicieli firmy i osób bezpośrednio zaangażowanych w zapoznanie uczniów ze specyfiką firmy, pierwszoklasiści kształcący się w zawodzie technik organizacji reklamy tak wiele wynieśli z tej uroczej wycieczki zawodoznawczej. Cieszy nas również fakt, że w pobliżu Pułtuska jest firma, działająca na bardzo wysokim, europejskim poziomie.

Serdecznie dziękujemy za poświęcony nam czas!

Prezentacja "Marketing w Mardomie"




                                                                                                                                         

Poprawiony: czwartek, 29 maja 2014 12:09
 
 
<<  Września 2024  >>
 Pn  Wt  Śr  Cz  Pt  So  N 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

projekty_unijne

 Szkola_bez_przemocy

  leonardo