Reklama może być świetnym zawodem dla Ciebie!
Szukasz zawodu, który umożliwi Ci realizację swoich pomysłów? Jeżeli jesteś kreatywny, komunikatywny, otwarty na innowacje technologiczne i na nowe doświadczenia – to zostań specjalistą do spraw reklamy!
Zawód technik organizacji reklamy nauczany w Zespole Szkół im B. Prusa jest wyjątkowy, bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość.
Połączenie wiedzy ekonomicznej i informatycznej daje szansę na odniesienie sukcesu na współczesnym rynku pracy. Z nami: dowiesz się czym jest marketing tradycyjny i internetowy, opracujesz ofertę handlową, poprowadzisz negocjacje, zrealizujesz zlecenie klienta, poprawnie wystawisz fakturę i inne dokumenty sprzedażowe, nauczysz się obsługi kasy fiskalnej i programów sprzedażowych, opanujesz obsługę programów graficznych np. programu Corel Draw, nauczysz się od podstaw planować kampanię reklamowa, projektować ulotki reklamowe, plakaty, banery, będziesz tworzyć spoty radiowe i telewizyjne, weźmiesz udział w sesjach fotograficznych, nauczysz się obsługi plotera tnąco-drukującego i innych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, pojedziesz na ciekawe wycieczki przedmiotowe np. do studia filmowego czy agencji reklamowych.
Zdobycie zawodu technika organizacji reklamy umożliwia praktyczna nauka w dwóch nowoczesnych pracowniach zawodu: w pracowni sprzedaży i w pracowni projektowania reklamy.
Program nauczania jest uzupełniony omiesięczne praktyki w agencjach reklamowych, działach marketingu różnych przedsiębiorstw i firmach z branży reklamowej.
Twoje umiejętności potwierdzą, a tym samym zdefiniują Twoją pozycję na rynku pracy dwie kwalifikacje w zawodzie, których uzyskanie pozwoli Ci posługiwać się tytułem technika organizacji reklamy. Są to odpowiednio:
K1 - Sprzedaż produktów i usług reklamowych
K2 - Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.
Praca w reklamie jest pracą ciekawą, kreatywną oraz stwarzającą ciągle nowe wyzwania. Absolwent tego kierunku może być zatrudniony: w agencjach reklamowych na stanowiskach autora tekstów i sloganów (copywriter); projektanta grafiki; pracownika działu badań rynkowych; pracownika do spraw obsługi zlecenia; w działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, jako np. specjalista ds. reklamy; w biurach ogłoszeń środków masowego przekazu, jako np. pracownik biura reklamy; w agencjach scenariuszowych i studiach graficznych, jako np. autor tekstów i sloganów; w agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations) oraz na stanowisku handlowca, telemarketera, sprzedawcy na telefon.
Po skończeniu szkoły możesz również podjąć studia na wyższych uczelniach na kierunkach: marketing i reklama, grafika komputerowa, public relations, ekonomia, handel, zarządzanie, dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Reklama to doskonała inwestycja na przyszłość. Postaw na stabilny zawód z przyszłością i zapisz się do naszej szkoły!
Nauczyciel zawodu
|