Technikum nr 2

Kierunki kształcenia w roku szk. 2017/2018:
Technik żywienia i usług gastronomicznych, Technik organizacji reklamy, Technik usług fryzjerskich

Branżowa Szkoła I stopnia nr 2

Kierunki kształcenia w roku szk.  2017/2018: Fryzjer, Mechanik pojazdów samochodowych,Blacharz samochodowy, Monter sieci instalacji i urządzeń sanitarnych, Piekarz, Kucharz, Sprzedawca, Lakiernik, Elektryk, Murarz-tynkarz, Stolarz, Mechanik - operator pojazdów i maszyn rolniczych

  • Technikum nr 2

  • Branżowa Szkoła I stopnia nr 2

Dzień przedsiębiorczości sprzyja podejmowaniu przez młodych ludzi trafnych decyzji w planowaniu dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej. Dnia 21marca 2018r. już po raz kolejny Zespół Szkół im. B. Prusa wziął udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym „Dzień Przedsiębiorczości” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości pod honorowym patronatem Prezydenta RP Andrzeja Dudy w roku 100-lecia Odzyskania Niepodległości 1918-2018.

Uczniowie klas I i II Technikum Nr 2 uczący się w zawodach technik organizacji reklamy, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik usług fryzjerskich odbyli jednodniowe wizyty w wybranym miejscu pracy, poznali poszczególne stanowiska pracy, wymagane kwalifikacje i umiejętności dla danego zawodu oraz warunki rekrutacji, a co najważniejsze, zweryfikowali swoje wyobrażenia o wymarzonym zawodzie.

Program udało się zorganizować dzięki życzliwości i pomocy instytucji zewnętrznych.

Dziękujemy wszystkim konsultantom – opiekunom uczniów za pomoc młodym ludziom w dokonaniu wyboru dalszej kariery edukacyjnej i zawodowej.

 

                                                           Szkolny koordynator „Dnia Przedsiębiorczości”

                                                                                  Grażyna Sitek

  

Poprawiony: środa, 28 marca 2018 08:39
 
 
<<  Kwietnia 2018  >>
 Pn  Wt  Śr  Cz  Pt  So  N 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

projekty_unijne

 Szkola_bez_przemocy

  leonardo